Thursday, February 18, 2010

GODKJENT I USA

Hahaha, jeg kunne vel godt ha spart meg for den uttalelsen jeg ga i forrige innlegg, som jeg skrev i går. Etter å ha gitt litt opp med å logge inn og ut av profilen min, i håp om at den skulle være godkjent, lot jeg det gå en uke før jeg logget inn igjen. Altså logget jeg inn i dag, og JAMMEN VAR JEG GODKJENT! Lykkelig!! :D Den ble godkjent i går faktisk, så det var ren tilfeldighet at jeg så det.

Dette har den personen i USA som har jobbet med søknaden min skrevet om meg:

Comments: *State Guarantee-CA,FL,GA-Martina is a very pretty girl. She is calm, happy, loves to spread joy to everyone and committed in everything she does. Martina is an A student and has all excellent marks on her English Evaluations. She is very serius about school and is a dedicated student that has excellent talent and interest for academic studies. She will be a fantastic addition both socially and academically. Martina loves team sports and has played soccer for 6 years. She hopes to continue playing while in the USA. In her spare time Martina likes to listen to music, go shopping and travel.

I tillegg har jeg også fått statsgarantien min, noe som vil si at jeg kommer til enten California, Florida eller Gerogia. Øverst på søknaden min sto det Florida Guaranteed, så jeg tror kanskje det betyr at jeg er garantert andrevalget mitt om jeg ikke kommer til første. Jeg er uansett overlykkelig, og superspent på hvem som blir vertfamilien min. Tenk nå kan jeg få vertsfamilie når som helst!!

Ååååh jeg gleder meg! :D

[Via http://martinatorrissen.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment