Saturday, March 6, 2010

Packa pappas packsäck

Imorgon åker jag iväg på den där träningsresan som jag inte kan prata om än, men som ni kan läsa om i Fitness Magazine nu i vår. Jag kommer att bombardera er med bilder och inlägg när jag får avslöja var jag varit. Jag lovar! Dit jag ska finns ett gäng PT:s, instruktörer, dietister, hälsokockar, livscoacher och även läkare som gör tester och kollar ens värden. Har just skrivit en packlista och det är ENBART träningskläder som följer med. Haha, hur fab är inte det?! För att ni ska få ett hum om vad jag ska syssla med, här är ett exempel på hur det dagliga schemat kan se ut.

06:00. Morgonyoga

07:00. Frukost

08:00. Vandring/Löpning

11:30. Vattenaerobics

12:45. Lunch

13:15. Matlagningskurs/Näringslära

14:30. Kickboxing

15:30. Cirketräning

16:30. Stretch

17:30. Middag

18:15. Föreläsning

Och såhär kommer min packning att se ut. Can´t wait!

[Via http://sportyspiceblog.com]

No comments:

Post a Comment